Egy szerda délután pánikszerűen hívott fel minket egy startup vezetője:
Szombaton érkezik hozzánk a cég európai vezetője, és nem fog elkészülni addigra üdvözlő fal dekorációja. A helyi cég, amelyik elvállalta a megbízást, nem tud addigra elkészülni vele.
Letti kolléganőnk átfutotta az ütemezésünket és rutinosan válaszolta:
Semmi gond, megoldjuk!
Szerda
15:30 Jelezzük a kollégáknak az SOS munka érkezését
16:00 Megérkezik a megrendelő által készített kész grafika
16:15 Grafikusunk ellenőrzi a beérkezett anyagot, a nehézséget, buktatókat tartalmazó részeket listázza
16:30 A kalkulátor munkatárs kiszámolja az árat és elkészül az árajánlat, melyet azonnal el is küldünk.
17:00 A megrendelő elfogadja az árat, és megrendeli az azonnali gyártást
17:15 Összeül a stábunk és megbeszéli a gyártás folyamatát, az esetleges buktatókat
Csütörtök
8:00 A grafikusunk a beérkezett anyagon elvégzi a gyártáshoz szükséges apró módosításokat.
9:00 A megrendelő jóváhagyja a módosított anyagot
10:00 A gyártás előkészítésünk a kész grafika alapján beütemezi a gyártást
11:00 Indul a nyomtatás
13:00 A plottervágással is elkészülünk
14:00 Utómunkán a kész anyag, kiszedik a felesleges részeket és applikáló fóliával látják el az anyagot. Megtörténik a felcímkézés is, azaz hogy melyik anyag hova való, megjelöljük a kész tekercsen.
15:00 A kész anyag utolsó ellenőrzése zajlik
Péntek
13:00 A telepítést végző csapatunk a helyszínre érkezik
18:00 A telepítés elkészül, mindenki örül
Nem kell mindig rohamléptekben dolgoznunk, de amikor igazán fontos, akkor sokat jelent, hogy így is meg tudjuk oldani. Na és ami a legfontosabb: minőségi kompromisszum nélkül.