Te hol ennél?
– Avagy a reklámtábla, ami megéheztet!

Ez a kép, amit most látsz – a két büfé egymás mellett. Az egyik: dizájnos, színes, figyelemfelkeltő. A másik: hát… büfé. Piros betűkkel, fájdalmas egyszerűséggel. Láttál már Te is ilyet, - ha nem is így egymás mellett - tuti találkoztál már mindkettővel. És akkor most jöjjön egy burgerben tálalt marketingtanács. Ha végigolvasod, az is lehet, hogy a végén még éhesebb leszel – meg okosabb is.

A „Buci Maci Burkolda” (igen, már a név is zseniális) nemcsak a gyomrodnak üzen. Üzen az agyadnak is. „Itt valami finom történik!” – súgja a színes, ínycsiklandó reklámtábla, a dizájnos cégtábla, a világító étlap. Az egész egy vizuális invitálás: Gyere be, egyél valamit, boldog leszel! Mellette ott a másik hely. Csak ennyi: BÜFÉ. Vörös betűk, rideg kirakat, ajtón három szó gépiesen felírva: „hamburger, melegszendvics, sült krumpli”. Szinte hallod, ahogy valaki kedvetlenül odamorogja: „mindegy, mit kérsz, úgyis ugyanaz.”
És most tedd a kezed a szívedre – ha sosem jártál egyikben sem, és csak a látvány alapján döntenél, Te hova mennél be?
Sokan azt hiszik, hogy a reklámtábla olyan, mint egy csokor virág a bejáratnál. Szép, ha van, de ha nincs, attól még jó lehet az étel! Nos, nem egészen. Egy reklámtábla a vállalkozásod megtestesült „első benyomása”. Az utcán sétáló ember még nem kóstolta meg a hamburgert. Neki csak az számít, amit lát.
Egy kreatív, igényesen kivitelezett cégtábla:
- bizalmat épít (ha a táblája ilyen menő, a konyhája is az lehet),
- kitűnik a tömegből (lásd: kép bal oldala),
- vonzóvá tesz egy ismeretlen helyet is (mert a szem is éhes!).
Mi a Molino24, ezt pontosan értjük, egy reklámtábla készítésnél is. Ezért mi nem csak nyomtatunk, hanem reklámozunk is – azaz segítünk úgy megjelenned, hogy a vevőd már azelőtt szerelmes legyen beléd, hogy átlépné az ajtód.
Képzeld el, hogy van egy munkatársad, aki soha nem fárad el, soha nem kér fizetést, mégis egész nap hirdeti a vállalkozásodat. Ez a jó reklámtábla.
A bal oldali példa pontosan ezt mutatja. Ott a menü, a látványos grafika, a humoros, figyelemfelkeltő szlogen („Legyen tele a hasad!” – telitalálat!). Ezek mind-mind azt üzenik: itt történik valami.
A másik oldal? Hát, az pont olyan, mintha valaki csak úgy „megnyitotta volna a büfét”, de elfelejtette volna elmondani a világnak. És persze, lehet így is működni fog egy vállalkozás, de csak hosszú idő múlva. Mert a szájhagyomány valóban jó reklám, ám hosszú idő, mire eredménye lesz. Márpedig egy kezdő vállalkozásnak nincsenek korlátlan pénzügyi tartalékai és nincs ideje kivárni, mire a jó szolgáltatása meggyőzi a vevőket és azok egyre több és több embernek mondják is ezt el.
Ez a kép tanít valamire. Arra, hogy egy jól megtervezett cégtábla, reklámtábla nem extra költség – hanem befektetés. Olyan befektetés, ami új vevőket hoz be, bizalmat épít, és már az ajtó előtt megéheztet.
TIPP vállalkozásodhoz:
Ha úgy érzed, hogy a cégtáblád jelenleg inkább csak „kint van”, mintsem „dolgozik érted”, akkor itt az idő a váltásra! Egy ütős, figyelemfelkeltő reklámtábla nem luxus – hanem az egyik legjobb marketingeszköz, amit valaha bevethetsz.
🎯 A Molino24-nél abban segítünk, hogy:
- olyan cégtáblád legyen, amire ránézve megéheznek (rád) a vevők és bemennek.
- minden reklámeszközöd profin tükrözze, amit kínálsz,
- és a boltod már az utcáról vonzó legyen – még akkor is, ha a szomszédban csak „büfé” van.
Nézd meg kínálatunkat a webshopban, vagy kérj tőlünk egyedi ajánlatot most, és segítünk, hogy a vállalkozásod megjelenése olyan legyen, amire a vevők csak annyit mondanak: „Ide muszáj bemennem.”






