Itt a Titok, hogyan kerüld meg az online hirdetéseket
és mégis növekedj cégeddel!
Mit szólsz hozzá, ha elárulom, hogy van egy másik marketing módszer, amelyet sok induló és kisvállalkozás alábecsül, nem használ. Olyan, amelyről nem lehet leiratkozni, gyorsan el-átkattintani? És csupán egyszer kell érte fizetni függetlenül attól, hogy hány megjelenítést produkál!
Túl jól hangzik, hogy igaz legyen?
Pedig NEM az és nem is titok, valójában Te is ismered és tudod, hogy jó! Olyan módszer, ami kiemel téged a versenytársak közül és gyorsabban repít el az indulástól a vágyott bevétel célodig, mint a többi eszköz.
A válasz: offline reklámeszközök Ez egy klasszikus marketing eszköztár, melyet sokan régimódi hirdetési módszernek tekintenek, de kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy a túltelített digitális hirdetési piacról olyan helyre kerülj, ahol erőfeszítéseid és befektetéseid garantáltan kiemelkednek és vevőid felfigyelnek rád. Sokféleképpen használható eszközök, de fontos, hogy a megfelelőt találd meg arra, amit-ahol és mikor hirdetsz.
Weboldalunkon rengeteg ötletet találsz, de néhányat kiemelek:
Ha üzleted van, akkor már ismered a reklámtáblákat, minimum eggyel - amin a cég neve és adószáma van - Te is rendelkezel. Egy jó reklámtábla ettől több! Táblákat sok helyen elhelyezhetsz, az üzlet homlokzatán, a kirakatban, bent az üzletben vagy engedéllyel üzletedtől távolabb is akár, olyan forgalmas helyen, ami hozzád közel esik vagy más kapcsolódó üzletben!
Például: egy virágboltos összefoghat egy csokoládé üzlettel és kölcsönösen reklámozhatják egymást! A virágboltosnál a csokiüzlet tábláját láthatják a vevők, a csokiüzletnél a virágüzletét. Hisz ezek jól kapcsolódó termékek: Ha virágot veszek ajándékba csokit is viszek mellé 😊 és fordítva. Egy kis tábla és már fel is hívom a vevő figyelmét és kölcsönösen segítjük egymást. Ilyen kapcsolódás lehet a több üzletág közt is: butik-cipőbolt, illatszerbolt-szépségszalon, stb..
Ennek a költséghatékony nyomdai terméknek azonban sokkal több felhasználási területe van. A jelzések elhelyezése üzleted környezetében, nem csak abban segít, hogy az emberek megtaláljanak, hanem a tudatalatti emlékezést is segíti! Ha egy leendő vevőd később keres hasonló terméket vagy szolgáltatást be fog ugrani, hogy látta valahol a hirdetést és az is hogy hol. Már persze ha elég emlékezetes.
M24 Tipp: Hasznos lehet a táblákat egyedi formára vágatni vagy meglepő, megkapó üzenetet grafikát alkalmazni.
Természetesen léteznek kreatívabb módok is a szabadban történő reklámozásra, például plakát, óriásplakát, roll-up bannerek, padlómatrica vagy a megállítótábla. Ezek mind nagyszerű lehetőséget nyújtanak a figyelem felkeltésére. Szószerint a vevőid „orra elé” „lábuk alá” helyezhetők, ráadásul pont ott és akkor, amikor Te is ott vagy! Rakd ki üzleted elé egy vonzó ajánlattal vagy egy meghökkentő mondattal és tuti a siker. A legtöbb eszköz többféle méretben és stabilitást adó talppal is elérhetők. Biztos, hogy megtalálod a legmegfelelőbb kombinációt. A krétával írható FA megállítótáblánkon például akár óránként változtathatod a tartalmat! Tesztelheted melyik szöveg - akció jön be leginkább vevőidnek és mindezt egyszeri pár 10 000Ft beruházás áráért. Ez az összeg az online térben talán egy napra elegendő és jó ha pár embert elérsz vele!
A szöveg az üzenet, a kép amit használsz nagyon fontos: Ha képes vagy megmosolyogtatni az embereket, emlékezni fognak rád!
Íme a 3 legfontosabb dolog, amit tarts szem előtt reklámeszközeid kiválasztásánál és alkalmazásánál:
1. Legyen egyszerű. Az üzenet a használt grafika nem lehet bonyolult, merész minták, kontrasztos színek, a lehető legkevesebb szöveg. Elvégre vagy messziről nézik majd, vagy éppen csak elsétálnak előtte nincs idő, alkalom a hosszas olvasgatásra. De formában érdemes gondolkodni a szögletes elvész a sok hasonló közt.
2. Mennyiség és méret. Itt nem igaz a mondás a kevesebb több, pont fordítva: A nagyobb jobb és a több, több. Bátran használj a helyre rakható legnagyobb eszközt és akár többet is. Egy megállítótáblából az üzlet mindkét oldalán elfér 1-1 darab, de nem véletlen találsz sok étterem mosdójában is plakátot, táblát. Amíg sorban állunk ráérünk olvasgatni…
3. Helyszín. Ez rendkívül fontos, ügyelj arra, hogy a lehető legtöbb áthaladó forgalom számára jól látható hely legyen, akadályok nélkül az a hely ahová kihelyezed az eszközt. Győződj meg arról, hogy ehhez a helyhez a legmegfelelőbb terméket és üzenetet választod*
A reklámeszközök tehát valóban egyszerű és költséghatékony reklámozási módszerek, amit nem lehet kikapcsolni. Ne hagyd ki ezt a lehetőséget, és ne hagyd, hogy versenytársaid legyőzzenek!