5 egyszerű lépés, hogy kihozd a legtöbbet autómágnesedből!

Előző cikkeinkben már írtunk arról, hogyan tudod ellenőrizni, hogy autód anyaga mágnesbarát anyagból készült-e? Egyszóval chekkold le egyáltalán használható marketingeszköz-e számodra az autómágnes. Arról is írtunk már, hogy az autó mely területein érdemes autómágnest, mágnes matricát használnod és a méretet meghatározásában is, adtunk már segítséget.
Autómágnes témában az alábbi cikkeket érdemes átfutnod, hogy minden lehetőséggel tisztában légy.
Így tapadj a sikerre! – az autómágnes reklám ereje
Mágneses autómatrica – a valódi perpetuum mobile
LongLife Autómágnes? – Igen, íme az első lépések, amit Te megtehetsz!
LongLife Autómágnes? II. rész - Tisztítás és tárolás helyesen!
Autómágnes méretkalauz: Hogy ne csak jól nézzen ki!
Egyetlen autómágnes gyakran nem elegendő! Gondolj csak bele, hogy amikor közlekedsz az autóval, lesz aki az egyik oldalát, mások a másik oldalát látják és van, aki csak elölről vagy hátulról esetleg felülről látja autód. Ez 5 lehetséges INGYEN reklám hely, egyidőben! Miért hagynád ki? Használd ki az autó teljes potenciálját, és helyezz el autómágnest minimum mindkét oldalon, a csomagtartón, esetleg a motorháztetőn vagy a tetőn is. Sőt megkérheted munkatársaid, barátaid vagy családtagjaid is, hogy saját járműveiken helyezzék el a Te reklám mágnesed, így maxolhatod ki vállalkozásod láthatóságát egyetlen reklámeszközzel!
Az autómágnesnek egyértelműen tükröznie kell cégünket. Gyűjtsd össze, hogy mik azok az alapvető információk, melyeknek szerepelniük kell: cég neve, logója, telefonszám és weboldal vagy közösségi média elérhetőség. Sokan úgy vélik, hogy a webcímek és telefonszámok nehezen megjegyezhetők. És jelen esetben is igaz a "kevesebb-több elve", ezért érdemes lehet QR-kódot használni. Vagy csak azt elhelyezni a mágnesen vagy a többi információ mellé rakni, mert gyorsan scannelhető és így potenciális vevőidnek telefonjukon jelenik meg, minden fontos infó! Ha a cég neve nem utal egyértelműen a tevékenységi körre, egy rövid szlogen vagy üzenet hozzáadása is ajánlott.
Miután meghatároztad a szükséges információkat, alakítsd ki a dizájnt a kiválasztott méreten belül. A legfontosabb a figyelemfelkeltés! A színek és grafikák használatakor ügyelj arra, hogy azok kontrasztban legyenek az autó színével, így a mágnes ki fog emelkedni az autó alapszínéből. Használhatsz olyan grafikát-fotót, amely bemutatja a vállalkozásod tevékenységét; ha ez nem szükséges, elegendő az egyszínű háttérszín is. A letisztult, szellős és egyszerű elrendezés mindig hatékonyabb az autómágnesek esetében. Ha nem szívesen bajlódsz a grafikai szerkesztésssel ezt nyugodtan ránk is bízhatod! Nálunk a termékkalkulátorban 4 féle grafikai szerkesztés közül választhatsz!
A mágnesek 80%-a téglalap vagy négyzetes forma, de nem a megrendelők miatt! Ezeket a formákat leggyakrabban a gyártók preferálják, mert az elkészítésük gazdaságosabb és egyszerűbb. Mi nem így gondoljuk! Nálunk az első az, hogy Neked mi a legjobb! A szokványostól eltérő forma mindig nyerőbb, feltűnőbb, észrevehetőbb. Asszociációkat is kelt leendő vevőidben és pont ez a lényeg egy jó reklámeszköznél, egy jó autómágnesnél! Miért korlátoznád be magad négyzetes formákba? Használj bátran íveket, elipszist, sokszöget, pajzsformát vagy a logód formáját. Ha mi gyártjuk autómágnesed, akkor ezek az alakzatok is tökéletesek lesznek szuper vágógépünknekköszönhetően!
Ha mind az 5 lépést átgondoltad, készen állsz a rendelés leadására. Keresd fel weboldalunkat, és pár perc alatt le tudod adni rendelésed! Ha bármelyik lépés nehézséget okoz vagy elakadnál, tanácstalan vagy keress minket bátran és segítünk átlendülni a holtponton. Minél hamarabb kerül az autómágnes az utakra, annál gyorsabban növelheted vállalkozásod ismertségét!






